Τάσος Χατζηβασιλείου: Ζητά την άρση ασυλίας του – “Δεν έκανα τίποτα παράνομο”

2 months ago 13

Φωτογραφία: Intime

20/04/2026 21:30

|

THESTIVAL TEAM

Ο βουλευτής της ΝΔ, Τάσος Χατζηβασιλείου ζήτησε την άρση ασυλίας σε υπόμνημά του στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, σχετικά με την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ.

«Σε καμία περίπτωση δεν αποπειράθηκα, δεν σχεδίασα και δεν εκτέλεσα ουδεμία παράνομη πράξη» σημείωσε στο υπόμνημά του.

«Δηλώνω απερίφραστα την επιθυμία μου να αρθεί άμεσα η ασυλία μου» δήλωσε.

Το υπόμνημα:

Διαβάστε μας στο Google News Ακολουθήστε το Thestival στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.

Δείτε όλο το άρθρο

© HellaZ.GR.News 2026. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

-