
Φωτογραφία: Intime
20/04/2026 21:30
|
THESTIVAL TEAM
Ο βουλευτής της ΝΔ, Τάσος Χατζηβασιλείου ζήτησε την άρση ασυλίας σε υπόμνημά του στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, σχετικά με την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ.
«Σε καμία περίπτωση δεν αποπειράθηκα, δεν σχεδίασα και δεν εκτέλεσα ουδεμία παράνομη πράξη» σημείωσε στο υπόμνημά του.
«Δηλώνω απερίφραστα την επιθυμία μου να αρθεί άμεσα η ασυλία μου» δήλωσε.
Το υπόμνημα:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ακολουθήστε το Thestival στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.






Greek (GR) ·
English (US) ·