Ανοιχτό διατηρεί το παράθυρο για συνομιλίες με το Ιράν ο Ντόναλντ Τραμπ.
Σε συνέντευξή του στην εκπομπή «The Sunday Briefing» του Fox News, ο Αμερικανός πρόεδρος αναφέρει ότι το Ιράν μπορεί να απευθυνθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες εάν θέλει να διαπραγματευτεί τον τερματισμό του πολέμου.
«Αν θέλουν να μιλήσουν, μπορούν να έρθουν εδώ ή μπορούν να μας καλέσουν. Ξέρετε, υπάρχει και τηλέφωνο. Έχουμε ωραίες, ασφαλείς γραμμές».
JUST IN: President Trump lays down a hard line on Iran talks, saying future discussions will happen by phone — not long-distance travel.
“They cannot have a nuclear weapon. Otherwise there’s no reason to meet.” | @JacquiHeinrich @SundayBriefFNC pic.twitter.com/0ub40kNac8
— Fox News (@FoxNews) April 26, 2026
Νωρίτερα έγινε γνωστό ότι ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών, Αμπάς Αραγτσί που είχε επισκεφθεί το Ομάν για συνομιλίες με τον σουλτάνο Χάιτχαμ μπιν Ταρίκ αλ-Σαΐντ, επιστρέφει στο Πακιστάνλ από όπου έπειτα πρόκειται να μεταβεί στην Μόσχα.
Ο Αραγτσί, κατά την επίσκεψή του στο Ομάν, συζήτησε το θέμα της ασφάλειας στα Στενά του Ορμούζ με τον Ιρανό υπουργό να προτείνει τη «θέσπιση περιφερειακού πλαισίου ασφαλείας, ελεύθερου από ξένη ανάμειξη», σύμφωνα με ανακοίνωση του ιρανικού υπουργείου Εξωτερικών.
Ο επικεφαλής της ιρανικής διπλωματίας είχε χθες συνομιλίες στο Ισλαμαμπάντ με πακιστανούς αξιωματούχους τις οποίες χαρακτήρισε «εποικοδομητικές».
Ωστόσο, η κατάσταση περιπλέχτηκε μετά την ακύρωση, με πρωτοβουλία του Ντόναλντ Τραμπ, της μετάβασης των Αμερικανών διαπραγματευτών στο Πακιστάν με το (ειρωνικό) επιχείρημα ότι οι ιρανικές προτάσεις δεν αξίζουν ένα τόσο πολύωρο και δαπανηρό ταξίδι.
Το Ιράν «πρόσφερε πολλά, αλλά όχι αρκετά», ήταν η φράση του Αμερικανού προέδρου.

2 months ago
7








Greek (GR) ·
English (US) ·