«Αγώνας επιχειρημάτων» από τους τεχνολογικούς κολοσσούς στην Αυστραλία

3 weeks ago 14

efsyn.gr

Οι εταιρείες που τρέχουν τα δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο (Instagram, TikTok, Snapchat, YouTube), κάνουν «αγώνα δρόμου» προκειμένου να γλιτώσουν την εφαρμογή της απαγόρευσης χρήσης πλατφορμών για άτομα κάτω των 16 ετών στην Αυστραλία, η οποία θα τεθεί σε ισχύ από τον Δεκέμβριο.

Οι «μεγάλοι» της κοινωνικής δικτύωσης στον πλανήτη (Meta, Alphabet, Bytedance) που διαχειρίζονται πολύ γνωστές πλατφόρμες social media όπως το TikTok, το Instagram, το YouTube και το SnapChat, βρίσκονται σε μια αναταραχή καθώς η Αυστραλία προγραμματίζει για τον Δεκέμβριο την απαγόρευση πρόσβασης στα social media, η οποία θα ισχύει για ανήλικους/ες κάτω των 16 ετών. 

Ωστόσο, καθώς η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Αυστραλίας δεν έχει ανακοινώσει ακόμη τις πλατφόρμες για τις οποίες θα ισχύει η απαγόρευση, οι εταιρείες άρχισαν να επιδίδονται σε έναν «αγώνα δρόμου» και «αγώνα επιχειρημάτων» ταυτόχρονα ώστε να γλιτώσουν την απαγόρευση. Και η κάθε πλατφόρμα έχει τον τρόπο της, όπως μεταδίδει η Guardian. 

H Meta αναδεικνύει τις ρυθμίσεις ελέγχου στο Instagram

Η Meta, μητρική εταιρεία των Facebook και Instagram παρουσίασε τις ρυθμίσεις λογαριασμών εφήβων για το Instagram θέλοντας να στείλει μήνυμα προς την κυβέρνηση ότι λαμβάνει σοβαρά υπόψη την ασφάλεια των εφήβων στην πλατφόρμα της.

Την περασμένη εβδομάδα, η Meta ανακοίνωσε νέες προστασίες για τα άμεσα μηνύματα, συμπεριλαμβανομένων λειτουργιών αποκλεισμού, επιπλέον των υφιστάμενων προστασιών για την αυτόματη λογοκρισία εικόνων που ενδέχεται να περιέχουν γυμνό.

Η Meta διοργάνωσε επίσης μια εκδήλωση για την ασφάλεια στο Instagram με θέμα «screen smart» για «γονείς δημιουργούς» στο Σίδνεϊ την περασμένη εβδομάδα, με οικοδέσποινα τη Σάρα Χάρρις.

Το YouTube πήγε να τη γλιτώσει από καιρό αλλά δεν τα κατάφερε

Το YouTube ήταν ακόμη λιγότερο διακριτικό. Η πλατφόρμα είχε αρχικά λάβει την υπόσχεση ότι θα εξαιρούνταν από την απαγόρευση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης πέρυσι από την τότε υπουργό επικοινωνιών Μισέλ Ρόουλαντ.

Ωστόσο, ο επίτροπος ηλεκτρονικής ασφάλειας συνέστησε τον περασμένο μήνα στην κυβέρνηση να μην εξαιρέσει το YouTube, επισημαίνοντας έρευνα που δείχνει ότι όταν τα παιδιά συναντούν επιβλαβές υλικό, αυτό βρίσκεται στο YouTube περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα.

Έκτοτε, η εταιρεία έχει ξεκινήσει μια έντονη εκστρατεία πίεσης. Εκτός από τις ολοσέλιδες διαφημίσεις σε εφημερίδες και διαφημιστικές πινακίδες σε όλη τη χώρα, που αναφέρουν ότι το YouTube είναι μια «μοναδική κατηγορία» υπηρεσιών για όλους, η εταιρεία έστειλε επιστολή στην τρέχουσα υπουργό επικοινωνιών, Άνικα Γουέλς, απειλώντας με προσφυγή στο ανώτατο δικαστήριο σε περίπτωση που το YouTube συμπεριληφθεί στην απαγόρευση. Σημειώνεται ότι την προηγούμενη εβδομάδα, εκπρόσωποι της πλατφόρμας βίντεο της Alphabet συνάντησαν την Άνικα Γουέλς κατ' ιδίαν. 

Το TikTok λέει στην Καμπέρα ότι τα βίντεο στη πλατφόρμα διαμορφώνουν... hard skills

Αυτό το μήνα, το TikTok έχει δημοσιεύσει διαφημίσεις τόσο στην ίδια την πλατφόρμα όσο και στις πλατφόρμες της Meta σχετικά με τα εκπαιδευτικά οφέλη για τους εφήβους στην κάθετη πλατφόρμα βίντεο.

«1,7 εκατομμύρια βίντεο #fishtok τους βοηθούν να ανταλλάξουν τον χρόνο που περνούν μπροστά στην οθόνη με χρόνο στην ύπαιθρο», ανέφερε μια διαφήμιση, σε μια νύξη στην ισχυρισμό της κυβέρνησης ότι η απαγόρευση θα οδηγήσει τα παιδιά να περνούν περισσότερο χρόνο μακριά από τις οθόνες τους και στην ύπαιθρο. «Αποκτούν δεξιότητες μαγειρικής χάρη σε πάνω από 13 εκατομμύρια βίντεο μαγειρικής», πρόσθεσε.

«Ένας στους τρεις επισκέπτεται το stem feed κάθε εβδομάδα, εμπνέοντας τη μάθησή του», ανέφερε μια άλλη διαφήμιση.

Και το SnapChat έχει μπελάδες

Στην εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων Snapchat, το μεγαλύτερο μέρος της προσοχής κυβέρνησης και πολιτών έχει επικεντρωθεί στην ασφάλεια των χρηστών. Η αυστραλιανή έκδοση της Guardian ανέφερε τον Μάιο ότι μια 11χρονη Αυστραλή κοπέλα, η οποία πρόσθεσε τυχαία άτομα στο Snapchat στο πλαίσιο ενός ανεπίσημου διαγωνισμού με την καλύτερή της φίλη για να πετύχει υψηλή βαθμολογία στην εφαρμογή, υπέστη σεξουαλική κακοποίηση από ένα από τα άτομα που πρόσθεσε.

Αυτό το μήνα, η Snap ανακοίνωσε ότι συνεργάστηκε με το Αυστραλιανό Κέντρο για την Καταπολέμηση της Εκμετάλλευσης Παιδιών, το οποίο διευθύνεται από την ομοσπονδιακή αστυνομία της Αυστραλίας, για μια σειρά εκπαιδευτικών βίντεο που δημοσιεύτηκαν σε διάφορους λογαριασμούς Αυστραλών influencer, καθώς και διαφημίσεις που συμβουλεύουν γονείς και εφήβους πώς να αναγνωρίζουν την παρασύρση και τη σεξουαλική εκβίαση.

« Η ασφάλεια της κοινότητας Snapchat ήταν πάντα προτεραιότητά μας και η στενή συνεργασία με τις αρχές επιβολής του νόμου και τους ειδικούς συνεργάτες στον τομέα της ασφάλειας αποτελεί κρίσιμο μέρος αυτής της συνεχούς προσπάθειας», δήλωσε ο Ράιαν Φέργκιουσον, διευθύνων σύμβουλος της Snap στην Αυστραλία.

Η εταιρεία επανέλαβε επίσης τις ρυθμίσεις λογαριασμών για εφήβους ηλικίας 13 έως 17 ετών, οι οποίες περιλαμβάνουν ιδιωτικούς λογαριασμούς από προεπιλογή και προειδοποιήσεις κατά τη διάρκεια της συνομιλίας όταν επικοινωνούν με κάποιον με τον οποίο δεν έχουν κοινούς φίλους ή που δεν βρίσκεται στη λίστα επαφών τους.

Δείτε όλο το άρθρο

© HellaZ.GR.News 2025. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

-